خریدهای من
MY SHOPPING

سبد خرید شما خالی است.

شرایط و قوانین

1. قبل از هرگونه خرید از سایت، باید حساب کاربری ایجاد کنید.

2.از شما خریداران عزیز خواهشمندیم در خرید خود دقت کافی داشته باشند، فروشگاه آرسان گیم هیچ مسئولیتی در ازای خرید اشتباه شما ندارد، لذا خواهشمند است در صفحه محصول به اطلاعاتی نظیر پلتفرم، ریجن، زمان تحویل، زبان و توضیحات محصولات و پیغام های نمایش داده شده توجه داشته باشد. زیرا پس از خرید و پرداخت هزینه، به هیچ عنوان سفارش کنسل نمی شود.

3. تمامی گیفت کارت ها از منابع کاملا معتبر تامین می شوند بنابراین از سالم بودن کدها اطمینان کامل داشته باشید. اکثر کارت ها به صورت اسکن کارت فیزیکی یا رسید خرید معبتر در اختیار شما قرار می‌گیرند.

4. در صورت بروز مشکل در محصولات گیفت کارت فرصت دارید تا 48 ساعت به پشتیبانان فروشگاه اطلاع دهید، در غیر این صورت گیفت کارت شما شامل گارانتی نخواهد شد.

5. مشتریان گرامی چنانچه به ضرورت حل مشکل از قبیل ردیم کردن کارت یا برطرف کردن سایر مشکلات اکانت و… لطفا اطلاعات اکانت خود را در اختیار پشتیبانی قرار دادید، لطفا پس از پایان مراحل و اعلام اتمام کار توسط پشتیبانی جهت حفظ هرچه بیشتر امنیت اکانت خود و جلوگیری از مشکلات احتمالی، پسورد اکانت خود را بلافاصله تعویض فرمایید.

6. با توجه به الزام پلیس فتا به احراز هویت کاربران فروشگاه های اینترنتی در صورتی که پشتیبانی فروشگاه شماره تلفن ثابت و یا عکس سلفی به همراه کارت ملی و بانکی از شما درخواست کند میبایست همکاری لازم را انجام دهید.در صورت عدم دسترسی یا عدم تمایل به ارائه شماره ثابت و یا عکس سلفی به همراه کارت ملی و بانکی از فروشگاه آرسان گیم خرید نفرمایید. توجه نمایید احراز هویت صرفا یک مرتبه انجام میشود و برای خرید های دوم به بعد به صورت آنی اسکن کارت ها را دریافت میکنید.

7. زمان ارایه خدمات پشتیبانی از طریق تماس تلفنی از ۹ صبح الی 5 عصر و از طریق تلگرام و یا چت آنلاین سایت از ۹ صبح تا ۱۲ شب می باشد .ترجیحا جهت دریافت خدمات پشتیبانی بهتر از طریق چت آنلاین اقدام به تماس نمایید.

8. از شما میخواهیم تا بعد از خرید، تا دریافت محصول خود صبور بوده، بدیهی است که در بعضی مواقع مشکلات اینترنت و موجودی دلار یا کالا موجب به تاخیر افتادن خرید محصول شما میشود. (این مدت می تواند از 1 تا 48 ساعت باشد)

9. در صورت بروز هرگونه مشکل، رسیدگی به مشکلات 4 ساعت تا 4 روز کاری زمان خواهد برد، لذا در این بازه زمانی از شما خواهشمندیم تا دریافت نتیجه صبور باشید.

10. فعالسازی کدهای خریداری شده صرفا بر عهده مشتری می باشد و پشتیبانی فروشگاه تنها متعهد به راهنمایی خریدارن جهت فعالسازی کدها می باشد. فروشگاه آرسان گیم هیچ گونه تعهدی مبنی بر کدهای بلاک شده به علت عدم استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی، مشکلات مربوط به تحریم و یا اشتباهات کاربر در زمان فعالسازی کد ندارد.